مراسم تقدیر از استاد بازنشسته خانم صادقی

گزارش مراسم

نماینده فرهنگی و اجتماعی دانشکده تربیت بدنی با همکاری معاونت آموزشی و معاونت پژوهشی دانشکده، به پاس یک عمر زحمت مربیگری، تدریس و آموزش دروس تخصصی رشته تربیت بدنی، مراسم تقدیر و پاسداشت سرکار خانم صادقی را در محل تالار استاد معین این دانشکده برگزار نمودند.

 

در این مراسم که با استقبال قابل توجه دانشجویان، اساتید و کارمندان ارجمند دانشکده برگزار شد، در ابتدا آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی پخش شد. سپس مجری محترم برنامه با معرفی قسمت­های مختلف و بیان شعری در وصف استاد، از ریاست محترم دانشکده برای سخنرانی دعوت کردند. دکتر دمیرچی در سخنان خود، ضمن خوشآمدگویی به حضار محترم، از سرکار خانم صادقی تقدیر بعمل آوردند و از ایشان برای سال­های آینده دعوت به همکاری علمی نمودند.

 

در ادامه، برنامه هایی همچون سخنرانی معاونین آموزشی و پژوهشی دانشکده، سخنرانی نماینده فرهنگی و اجتماعی دانشکده، پخش کلیپ معرفی دانشگاه گیلان؛ پخش کلیپ معرفی استاد محترم سرکار خانم صادقی و اهدای لوح یادبود به ایشان اجرا گردید که مورد استقبال ویژه دانشجویان و مهمانان حاضر در سالن قرار گرفت.

زمان برگزاری برنامه: دوشنبه 22/07/98

تعداد افراد شرکت‌کننده: 100 نفر

جلسه در نهایت در حوالی ساعت 13 با پذیرایی و گرفتن عکس دسته جمعی از استاد صادقی همراه با دانشجویان و اعضای هیات علمی، به پایان رسید.