به نام خدا

مراسم آئین نکوداشت بلندترین شب سال(شب یلدا) با همکاری امور فرهنگی دانشکده تربیت بدنی و انجن­های علمی دانشکده تربیت بدنی در  روز شنبه 1 دیماه 98 در تالار معین دانشکده برگزار شد.

در این مراسم که با استقبال قابل توجه دانشجویان و مهمانان ایشان و نیز اساتید و کارمندان ارجمند دانشکده برگزار شد، در ابتدا آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی پخش شد. سپس مجری محترم برنامه با معرفی قسمت­های مختلف و ساختار برنامه مراسم، از نماینده امور فرهنگی اجتماعی دانشکده برای سخنرانی دعوت کردند. دکتر حسینی در سخنانی کوتاه، ضمن تقدیر از حضور مهمانان عزیز و تبریک شب یلدا به حضار محترم، اجرای چنین برنامه هایی را برای دانشجویان مشوق و برانگیزاننده خواندند و از معاونت فرهنگی دانشگاه گیلان برای حمایت از این گونه برنامه ها با محوریت دانشجو قدردانی نمودند.

 

در ادامه، برنامه هایی همچون بازگویی تاریخچه ای از سنت های شب یلدا، اجرای موسیقی سنتی توسط دانشجویان گروه موسیقی؛ اجرای تئاتر و نمایش طنز دانشجویی؛ حافظ خوانی؛ اجرای چند قطعه از آهنگ های مجاز ایرانی، پخش کلیپ طنز؛ و برگزاری مسابقات دانشجویی مفرح اجرا گردید که مورد استقبال ویژه دانشجویان و مهمانان حاضر در سالن قرار گرفت. سپس بازگویی خاطراتی از شب یلدا توسط جناب آقای دکتر مهربانی از اساتید محترم دانشکده تربیت بدنی، مهمانان حاضر در مراسم را به وجد آورد. در قسمت پایانی نیز، مراسم برش کیک ویژه شب یلدا بعمل آمد که فضای سالن را تحت تاثیر قرار داد.