چاپ اول کتاب وفاداری تماشاگران ورزشی منتشر شد.
31 12 2016
کد خبر : 4005433
تعداد بازدید : 238
به نام خدا چاپ اول کتاب وفاداری تماشاگران ورزشی تألیف دکتر نوشین بنار استادیار گروه مدیریت ورزشی در 122 صفحه از سوی انتشارات دانشگاه گیلان منتشر شد. قابل تصور نیست که کسب و کارهاي ورزشی را بدون تماشاگر در نظر گرفت. زیرا آنها براي فروش کالاها، خرید رسانههاي ورزشی، تماشاي مسابقات و غیره نیازمند تماشاگران یا هوادارانی هستند که تمایل به صرف زمان، احساس و پولشان براي تیم ورزشی مورد علاقه داشته باشند. نهادهاي ورزشی به هواداران به منظور تولید ثروت و حفظ حیات خود نیاز دارند؛ زیرا یک باشگاه ورزشی بدون پایگاه هواداري قابل توجه، جذّابیت زیادي براي رسانهها و حامیان نخواهد داشت. لذا، یکی از مهــمترین وظایف بازاریابی به عنوان بخش جدایی ناپذیر و حیاتی سازمانهای ورزشی، شناخت نیازها، انگیزهها و پاسخ به مشکلات مشتریان ورزشی از جمله تماشاگران میباشد. کتاب حاضر حاوی مطالب و راهکارهای ارزشمندی برای فدراسیونها، باشگاهها و برگزارکنندگان رویدادهای است. این مجموعه در دو بخش کلی و شش فصل تدوین شده است. بخش اول شامل تبیین مبانی نظری برخی از عوامل مؤثر بر وفاداری تماشاگران و همچنین ذکر برخی تحقیقات انجام شدهی مرتبط داخلی و خارجی است. بخش دوم نیز شامل یافتهها و نتایج برخواسته از تحقیقات انجام شده در لیگهای والیبال آقایان و بانوان ایران توسط نویسندگان حاضر میباشد. با توجه به اهمیت بسیار زیاد حضور تماشاگران در رویدادهای ورزشی و طرفداری آنها از باشگاهها و رویدادها و همچنین نیاز و کمبود منابع اطلاعاتی در زمینهی جذب و وفاداری تماشاگران ورزشی مصمم شدیم تا طی گردآوری متون کارآمد و مرتبط و انجام تحقیقات مرتبط، این متن را با بازنگری و ویراستاری، تقدیم دستاندکاران ورزش کشور نماییم. روابط عمومی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی
دسته بندی :
خبرها