الف- ثبت نام اینترنتی:
قبل از مراجعه حضوري، پذيرفته شدگان لازم است طبق زمان بندی تعیین شده به سامانه ثبت نام اینترنتی (که از ساعت 8:00 روز جمعه مورخ 15/6/92 تا ساعت 24:00 روز پنج شنبه مورخ 21/6/92 فعال خواهد بود) مراجعه و نسبت به تکميل اطلاعات خواسته شده اقدام و تا دريافت کدرهگيری و چاپ اطلاعات ثبت نامی مراحل ثبت نام را ادامه دهند و سپس مطابق موارد مندرج در این اطلاعیه نسبت به تشکیل پرونده و ارائه مدارک لازم برای ثبت نام حضوری صرفا در تاریخ های تعیین شده اقدام نمایند.
"توصیه می شود پذیرفته شدگان دوره مجازی جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص ثبت نام و مبالغ واریزی و محل ثبت نام، به سایت مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه مراجعه نمایند."
توجه : پذیرفته شدگان می توانند در صورت بروز مشکل در ورود اطلاعات، با ارسال دقیق مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره داوطلبی، کد رهگیری و رشته قبولی، از طریق پست الکترونیکی به آدرس Guilanreg@gmail.com پاسخ سوال خود را دریافت نمایند.
ارائه کد رهگيری و فرم های تکميل شده ثبت نامی جهت ثبت نام حضوری الزامی می باشد،لذا به پذیرفته شدگان محترم توصيه می شود قبل از مراجعه حضوری نسبت به دريافت و تکمیل نمودن فرم های ثبت نامی اقدام نمايند.
ب- ثبت نام حضوری:
از پذیرفته شدگان تقاضا می شود برای انجام مرحله ثبت نام حضوری و تشکیل پرونده بر اساس برنامه زمانی طبق فایل پیوست با توجه به رشته قبولی به همراه مدارک مندرج در بند (ج) برای ثبت نام مراجعه نمایند.
عدم مراجعه پذيرفتهشدگان در تاريخ تعيين شده برای ثبتنام به منزله انصراف از ادامه تحصيل تلقی خواهد شد.
توجه : ثبت نام حضوری صبح ها از ساعت 8:30 لغایت 12:30 انجام می گيرد.
ج- مدارک لازم براي ثبتنام حضوری *** دریافت کلیه فرم های لازم جهت ثبت نام
د- تذکرات مهم
1- حضور شخص پذيرفته شده جهت ثبتنام حضوری الزامی است و ثبتنام در تاريخهای اعلام شده و با ارائه مدارک کامل مندرج در اين اطلاعيه صورت ميپذيرد.
2-معدل کارشناسی و کاردانی(برای دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته) پذيرفته شده بايد با معدلي که قبلاً در زمان ثبت نام و يا شرکت در آزمون به سازمان اعلام نموده، يکسان باشد. درصورت هرگونه مغایرت،مسئولیت عواقب ناشی از آن بر عهده دانشجو می باشد.
3- از پذيرفتهشدگانيکه حداکثر تا تاريخ 31/6/92 فارغالتحصيل نشوند، ثبتنام به عمل نخواهد آمد و ضمن «کان لم يکن» تلقي شدن قبولي آنانطبق مقررات با آنان رفتار خواهد شد.
4- دانشجویان شاهد و ایثارگر پس از ثبت نام و تشکیل پرونده در آموزش دانشکده، می بایست به اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر واقع در سازمان مرکزی شماره 2 مراجعه نمایند.
5- مبلغ پيش پرداخت شهريه برای دانشجويان پرديس 000/000/35 ريال (سی وپنج ميليون ريال) می باشد که که دانشجويان محترم بايستی به شماره حساب0882910032 بانک تجارت شعبه بلوار امام خمينی رشت واريز نموده و هنگام ثبت نام حضوری به حسابداری پرديس دانشگاه تحويل نمايند.
6- نظر به اينکه اصل مدرک کارشناسی ارائه شده تا زمان فراغت از تحصیل و تسویه حساب در پرونده ضبط می شود لازم است پذيرفته شدگان قبل از تحويل، به تعداد دلخواه از آن کپی کرده و نزد خود نگهدارند.
7-لازم است پذيرفته شدگان آدرس محل سکونت دائم خود يا خانواده خود را بطور کامل، دقيق و خوانا در فرم های مربوطه بنويسند. ضمناً ضروری است در صورت تغيير آدرس مراتب به دانشکده اعلام شود.
8- در هرمرحله از ثبتنام و هنگام تحصيل، چنانچه مشخص گردد که داوطلبي حقايق را کتمان نموده و يا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرايط نميباشد، قبولي وي«کانلم يکن» تلقي شده و طبق مقررات با وي رفتار خواهد شد.
** در صورت بروز مشکل در مراحل ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 8-01316690274 جهت ارتباط با کارشناسان آموزش تماس حاصل فرمایید.
اطلاعیه امور دانشجویی دانشگاه درخصوص راهنمای تقاضای وام دانشجویی
معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه