گزارش مراسم

سه شنبه، 11 تیرماه 1398، ساعت 14:00

با همکاری انجمن­های علمی دانشجویی دانشکده تربیت­بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان، مراسم جشن دانش آموختگی 83 نفر از دانشجویان کارشناسی تربیت بدنی و علوم ورزشی ورودی سال 1394 روز سه شنبه مورخ 11/04/98  از ساعت ۱۴ الی 18 با حضور پرشور دانشجویان، خانواده محترم ایشان، اساتید و کارکنان در محل تالار استاد معین این دانشکده برگزار شد.

در این مراسم که با استقبال قابل توجه دانشجویان، خانواده ها و مهمانان ایشان و نیز اساتید و کارمندان ارجمند دانشکده برگزار شد، در ابتدا آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی پخش شد. سپس مجری محترم برنامه با معرفی قسمت­های مختلف و ساختار برنامه مراسم، از ریاست دانشکده برای سخنرانی دعوت کردند. دکتر دمیرچی در سخنان خود، ضمن تقدیر از حضور مهمانان محترم، از دانشجویان حاضر برای ادامه تحصیل در مقاطع بعدی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان دعوت کرده و برای آنان در سال­های آینده زندگی­شان آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون داشتند.

در ادامه، برنامه هایی همچون اجرای موسیقی سنتی توسط دانشجویان گروه موسیقی؛ طنز گزارشگری زنده مسابقات کشتی و تنیس؛ اهدای تندیس؛ پخش کلیپ طنز راز بقا؛ اهدای جوایز یادبود به دانشجویان برتر انجمن­ها؛ دوبله زنده و ویژه برنامه طنز «عصر قدیم» اجرا گردید که مورد استقبال ویژه دانشجویان و مهمانان حاضر در سالن قرار گرفت. در قسمت پایانی نیز، مراسم سوگند دانشجویان اجرا شد که فضای سالن را تحت تاثیر قرار داد.

جلسه در نهایت در حوالی ساعت 18 با پذیرایی و اهدای لوح تقدیر به رسم یادبود با لوگوی دانشکده به دانشجویان به پایان رسید.