فعالیت های انجمن علمی دانشکده در سال ۱۳۹۵

نقد و بررسی شهرآورد

نقد و بررسی شهرآورد تهران در روز دوشنبه ۹۵/۱۱/۲۸ در تالار معین دانشکده تربیت بدنی با حضور جمع کثیری از دانشجویان و اساتید برگزار گردید.در ابتدای مراسم دکتر جواد مهربانی با سخنانی جذاب در مورد آغاز دربی های تاریخ فوتبال و اطلاعات خیلی خوبی که از این نوع مسابقات دادند جو سالن را فوتبالی کردند.در ادامه سه تن از اساتید دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دکتر دمیرچی، دکتر شمسی و دکتر شفیعی در جایگاه برای ادامه برنامه حضور پیدا کردند. نقد و بررسی به سه بخش تقسیم شد.۱-تاریخ دربی ۲-نقد فنی ۳- بازخورد دربی  که در هر سه بخش با نظرات دانشجویان همراه می شد.در لابه لای این جلسه چند کلیپ طنز در مورد دربی و همچنین منتخبی از دربی های ادوار قبلی به نمایش گذاشته شد. همچنین اساتید دیگری هم چون آقای صفاتیان صحبت هایی در مورد دربی ارائه کردند.این جلسه به مدت یک ساعت و نیم برگزار گردید، و در ساعت ۱۴ به پایان رسید.

        

مراسم شب یلدا

مراسم آیینی شب یلدا با طعم شعر و شاعری با حضور ریاست دانشکده، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان در تالار استاد معین دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی سه شنبه مورخ ۳۰ آذرماه۹۵ ، ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۹:۰۰ همراه با سخنرانی دکتر نیکویی، حافظ خوانی و موسیقی سنتی برگزار شد.

در ابتدای مراسم  دکتر محبی رئیس دانشکده سخنرانی نمود سپس دکتر نیکویی، دانشیار گروه زبان و ادبیات فارسی  ارائه سخنرانی به مناسبت گرامیداشت این شب آیینی و  چند غزل از دیوان حافظ را انتخاب و قرائت نمودند و به تحلیل و بررسی شعر حافظ از منظر نظریه‌های ادبی پرداختند. در ادامه دکتر دانشمندی، خانم دکتر بنار و چند تن از دانشجویان در موضوع حافظ و شعر های آئینی به حافظ خوانی پرداختند. استقبال پر شور و کم نظیر دانشجویان رنگ بوی خاص به آن مراسم بخشیده بود. این مراسم با تفال بر حافظ ا برای همه حاضران به یادماندنی شد و در آخر نیز با پذیرایی میهمانان این مراسم پایان یافت.

          

جشن دانش آموختگی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد

زمان برگزاری برنامه: یک­شنبه ۹۵/۳/۱۶

تعداد دانشجویان شرکت‌کننده: ۵۰۰ نفر

مراسم جشن دانش آموختگی ۱۲۵ نفر از دانشجویان کارشناسی تربیت بدنی و علوم ورزشی ورودی سال ۱۳۹۱ و ۵۰ نفر از دانشجویان کارشناسی ­ارشد ورودی  ۱۳۹۳ روز یک­شنبه مورخ ۹۵/۳/۱۶  از ساعت ۱۴ الی ۲۰ با حضور پرشور دانشجویان، اساتید، کارکنان و خانواده محترم دانشجویان ایشان در محل تالار استاد معین این دانشکده برگزار شد.

                 

کارگاه اندازه گیری و پردازش داده های کینماتیکی با استفاده از دوربین های ویدئویی

کارگاه اندازه گیری و پردازش داده های کینماتیکی با استفاده از دوربین های ویدئویی در تاریخ ۹۵/۲/۰۹از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ عصر، به مدت ۸ ساعت برگزار گردید. تعداد کل شرکت کنندگان ۱۰  نفر بود.

 

کارگاه تحلیل داده های آماری با نرم افزار SPSS

زمان برگزاری برنامه: پنجشنبه ۹۵/۱/۲۶

تعداد دانشجویان شرکت‌کننده: ۲۵ نفر

 

ـ انجام طرح ارزیابی سطح فعالیت بدنی و آمادگی جسمانی، چاقی و ناهنجاری­های عضلانی- اسکلتی در دانشجویان دانشگاه گیلان توسط خانم فهیمه مهربانی دانشجوی دکترای فیزیولوژی ورزشی گروه متابولیسم و بیوشیمی دانشگاه گیلان

روابط عمومی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی